Улянівський ЗДО
Харківська область, Богодухівський район

Звіт директора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт директора Комунального закладу «Улянівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області»

 Алли Миколаївни Булан

перед педагогічним колективом та громадкістю

за підсумками 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024р.

 

 

 

 

Зміст:

  1. Вступна частина………………………………………………………………….3
  2. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти…………………………...4
  3. Кількісно – якісний склад педагогічних працівників………………………7
  4. Аналіз методичної роботи………………………………………………………9
  5. Аналіз організації навчально-виховної роботи відповідно освітньої програми для дітей «Дитина»……………………………...............................10
  6. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання………………………………………………………………………...10
  7. Аналіз роботи з наступності зі школою……………………………………...11
  8. Аналіз роботи з батьками……………………………………………………..12
  9. Аналіз організації харчування………………………………………………..13
  10. Аналіз медичного обслуговування…………………………………………...13
  11. Результати роботи щодо укріплення матеріально - технічної бази……………………………………………………………………………….13
  12. Робота з питань охорони праці……………………………………………….15
  13. Аналіз заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей та запобіганню дитячого травматизму…………………………………………………………17
  14. Загальні висновки……………………………………………………………...18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. №178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», Статуту ЗДО, Положення про дошкільний навчальний заклад,  з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

Я, Булан Алла Миколаївна, як директор, забезпечую:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, та інших органах, установах і організаціях;

- в межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймаю на роботу працівників закладу та звільняю з посади при потребі.

А також:

- забезпечую дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників, збереження майна закладу;

- відповідаю за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

 

- контролюю відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

- підтримую ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

-  організовую різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.

    Заклад дошкільної освіти забезпечує належний рівень дошкільної освіти дітей віком від двох до шести-семи років, відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) від 12.01.2021 року №33, Освітньої програми для дітей віком від 2 до 7 років "Дитина" (наук. кер. Проекту – Огнев’юк В.О., авт. колектив – Бєлєнькая Г.В., Богініч О.Л., Богданець-Білоскаленко Н.І. та ін.) – нова редакція , Парціальна програма «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. – Лохвицька Л.В..

 

  1. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти.

Заклад дошкільної освіти КЗ «Улянівський ЗДО»  заснований у 1948 році. Власність – комунальна. Власник – Богодухівська міська рада. Побудований заклад за типовим проектом та розрахований на 52 місця. Мережа закладу на 2023-2024 навчальний рік 15 дітей. 

Юридична адреса КЗ «Улянівський ЗДО»: вулиця Гагаріна перейменована на вулицю Захисників України рішенням сесії Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області ві 21.12.2022 №5881-VIII), будинок 5 с-ще Улянівка Богодухівський район Харківської область, індекс: 62113, телефон: 0684204358.

Тип закладу: заклад дошкільної освіти загального розвитку.

В закладі дошкільної освіти  наявні всі необхідні приміщення для якісної організації навчально-виховного режиму: групова та спальна кімнати. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Меблі в групах підібрані згідно вікових особливостей, промарковані відповідно зросту дітей.

Зміст навчально-виховного процесу в КЗ «Улянівський ЗДО» визначався Базовим компонентом дошкільної освіти  та реалізувався відповідно до освітньої програми для дітей віку «Дитина», рекомендовано Міністерством освіти і науки  України від 23.07.2020р. №1/11 -4960, В.О. Огнев’юк, за ред. Г.В. Бєлєнька.

У навчально-виховному процесі ЗДО використовувались такі основні форми роботи щодо організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність – заняття; індивідуальна робота;  розваги; міні-заняття, у режимі онлайн.

У зв’язку з воєнним станом в країні відповідно до протоколу №10 засідання Ради оборони Харківської області Харківської обласної державної адміністрації від 15.08.2022 року, усі види діяльності організовувались у дистанційній формі роботи, по підгрупах, індивідуально, залежно від віку дітей, педагогічної мети, професійної майстерності вихователя.

Протягом 2023-2024 н.р. в дошкільному закладі  функціонувало 1 різновікова група – діти віком від 2-х до 6-ти років.

Всього : 15 дітей.

Режим роботи дошкільного закладу 5-денний. Щоденний графік роботи закладу : з 08.00 до 17.00.

У своїй роботі КЗ «Улянівський ЗДО»  керується такими державними нормативно-правовими документами:

  • Закон України «Про освіту», прийнятий 05 вересня 2017 року;
  • Закон України «Про дошкільну освіту» ;
  • Конституція України;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» (№2442-VI від 06 липня 2010 р.);
  • Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. № 305. Нова редакція, затверджена постановою КМУ від 27.01.2021 №86.;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України  від 24.04.2003 р. № 257 «Про затвердження Примірного статуту дошкільного навчального закладу»;
  • Інструктивно-методичний лист  Міністерства освіти і науки України від 06.06.2005 р. № 1/9-306 «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах»;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 17.08.2005 р. № 1/9-431 «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів»;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.01.2007 р. № 1/9-36  «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 04.10.2007 р. № 1/9-583 «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади»;
  • Лист Міністерства освіти і науки України  «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» (від 17.12.2008 р. № 1/9-811);
  • Інструктивно-методичний лист  Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 р. № 1/9-455 «Про планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;
  • Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» (лист Міністерства освіти і науки України від 26.07.2010 р. №1.4/18-3082);
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2010 № 1/9-563 «Фізичний розвиток  дітей в умовах дошкільного  навчального  закладу»;
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 27.09.2010 р. № 1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку»;
  • Інструктивно-методичні рекомендації від 19.08.2011 N 1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку»;
  • Нова редакція Базового компонента дошкільної освіти, затвердженого Наказом МОН України від 12.01.2021 № 33;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;
  • Освітньою програмою закладу дошкільної освіти  на  2023 – 2024 навчальний рік, схвалений педагогічною радою протокол № 1 від 31 серпняня 2023 року  .
  • Лист МОН України від 19.04.2018 №1/9 - 249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»;
  • Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби СОVID-19»;
  • Указ Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» ;
  • Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-IX;
  • Наказ Упраління освіти і науки міської ради від 02.03.2022 №61  «Про організацію роботи деяких закладів освіти в умовах правового режиму воєнного стану».

 

  1. Кількісно – якісний склад педагогічних працівників.

Очолює заклад дошкільної освіти директор Булан Алла Миколаївна. Освіта – неповна вища,  Красноградський педагогічний коледж, 1996 рік , спеціальність: «Дошкільне виховання». Стаж педагогічної діяльності 26 років, на посаді директора КЗ «Улянівський ЗДО»  – з  1 вересня 2021 року.

Вихователь: Безхлібна Ольга Миколаївна. Освіта - вища, Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 1999 р., спеціальність: «менеджер освіти, практичний психолог». Стаж педагогічної діяльності 30 років, на посаді вихователя КЗ «Улянівський ЗДО» –  з 17 травня 2024 року.  

Заклад укомплектований педагогічними кадрами на 100%.

 

Кількісний та якісний склад педагогічних працівників

(освітньо- кваліфікаційний рівень) 2023-2024 н.р.

Спеціаліст

2

 

 

Атестація педагогічних працівників:

БУЛАН Алла Миколаївна директор закладу атестувалася 21 березня 2024 року, відповідає займаній посаді;

БЕЗХЛІБНА Ольга Миколаївна вихователь закладу атестувалася 17 березня 2023 року, відповідає займаній посаді.

 

Чисельність технічного персоналу– 3 осіб, медичного – 1 особа (вакансія).

Протягом минулого року у закладі відбулися  деякі зміни в комплектації кадрів.  

Вихователь закладу Євсюкова О.С. у зв’зку з сімейними обставинами звільнилася з даної посади за угодою сторін у квітні 2024 року.

Завідувач господарства закладу Сіренко Т.А. у  зв’язку із сімейними обставинами, воєнним станом в Україні звільнилася з даної посади за угодою сторін у квітні 2024 року. Посада завідувача господарством залишається вакантним.

  1. Аналіз методичної роботи.

Відповідно до річного плану роботи колектив закладу в 2023-2024 навчальному році працював над методичною проблемою: «Використання сучасних інтерактивних методів роботи в організації навчально-виховного процесу закладу дошкільної освіти». 

 Для вирішення даної проблеми колектив виконував такі завдання:

1. Впровадження сучасних підходів в організації навчально-виховної діяльності.

2. Продовжувати роботу з підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, орієнтованих на застосування нових педагогічних та інформаційних технологій з метою розвитку індивідуальних здібностей і творчого потенціалу кожної дитини через театральну діяльність.

3. Поглибити роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з морально -етичними якостями шляхом поглибленого вивчення культури та звичаїв, як важливий чинник національно – патріотичного виховання.

Завдання методичної роботи були спрямовані на підвищення професіоналізму педагогічного колективу, професійної компетентності педагогів, впровадження нових освітніх технологій, реалізації завданьпрограми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), закону України «Про освіту».

Методична проблема була актуальною та співзвучною сучасним педагогічним ідеям і вирішувалась комплексно, передбачаючи проведення як навчальної, так і виховної роботи, а також методичної діяльності. Систематична самоосвіта педагогів допомогла ефективно підходити до вирішення проблем.

Педагоги працювали над зростанням своєї професійної майстерності; приймали участь в районних методичних заходах.

   Протягом  навчального року було проведено 4 педради на яких вирішувались питання річного плану роботи дошкільного закладу, проблема та її пріоритетні завдання, план методичної роботи; формування духовно-моральної культури українського народу; підготовка дітей до школи спільно з ЗДО, сім’єю та школою; підведення підсумків за минулий навчальний рік.

 

  1. Аналіз організації навчально-виховної роботи відповідно освітньої програми для дітей «Дитина».

           У 2023-2024  навчальному році організація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі відбувалася за освітньою програмою для дітей «Дитина», з урахуванням Базового компоненту дошкільної освіти.

Календарне планування  складалося в контексті завдань освітніх напрямів, визначених новою редакцією Базового компоненту дошкільної освіти, завданнями освітньо-виховної  діяльності освітньої програми для дітей «Дитина».

                   За умов воєнного стану   педагоги також надавали консультації, рекомендації батькам.

Різновікова група дітей (від 2 до 6-7років)

 Протягом року приділялась належна увага навчанню дітей, спрямовану на самостійну діяльність, цілеспрямованість у різноманітних видах діяльності, яка мала змістовний різноплановий характер. Проблемними залишаються питання мовленнєвого спілкування, зв’язного мовлення. Протягом року старші дошкільники працювали в зошитах  майбутнього першокласника : грамота – К.Л. Крутій  «Цікава абетка» ; математика – К.Л.Крутій  «Математична веселка», «Підготовка руки до письма» А.М.Богуш.

 

  1. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до

шкільного навчання.

Протягом періоду роботи з вересня 2023 по травень 2024 року значної уваги було приділено  підготовці дітей до шкільного навчання. Освітній процес відбувався за Освітньою програмою для дітей «Дитина», з метою забезпечення рівних стартових можливостей для дітей старшого дошкільного віку – майбутніх першокласників. Також завданнями вихователя були: активна соціалізація старших дошкільників, турбота про їх фізичний та психічний розвиток, формування як особистостей. Протягом року  старші дошкільники працювали в робочих зошитах майбутнього першокласника , завдання яких допомагали дітям у доступній, ігровій формі ознайомлюватися із предметним світом, світом природи, соціальним середовищем, елементарними математичними уявленнями, підготуватися до розв’язання задач, а також розвивати моторику, уяву, увагу, пам’ять, мислення та здатність здійснювати інші розумові операції (аналіз, узагальнення, класифікація, порівняння).  Заняття з дітьми проводилися у дистанційному форматі.

 

  1. Аналіз роботи з наступності зі школою.

Вирішуючи проблему  підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі сплановано проходила робота в напрямку співпраці між нашим закладом дошкільної освіти та КЗ «Улянівським ліцеєм». Були створені умови ЗДО та школою щодо соціальної адаптації дітей до школи, вихователі заздалегідь ознайомлювали майбутніх вчителів з індивідуальними особливостями розвитку, уподобань, нахилів, сформованості вмінь і навичок майбутніх школярів.

Але робота в умовах встановленого  воєнного стану не дозволила  організувати роботу   між дитячими колективами (екскурсії, спільні заходи) та спільній роботі з батьками  майбутніх першокласників.

 

  1. Аналіз роботи з батьками.

                 Протягом року педагоги постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. Через додаток Viber, були розміщені матеріали по організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану,  методичні рекомендації для вихователя та батьків по реагуванню на різні надзвичайні ситуації в умовах військової агресії з боку росії. У Viber-групах педагоги розміщували  інформацію для батьків різного змісту, у тому числі  пам’ятки з питань безпеки: «Як діяти у разі хімічної небезпеки», «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів»,  «Як діяти у разі радіаційної небезпеки», «Як діяти під час руйнування будівель і споруд унаслідок вибуху» тощо.   Педагоги проводили з батьками індивідуальні бесіди, пропонували їм брати участь у проведенні онлайн-фотоконкурсів, онлайн-виставок дитячих робіт.

Зворотний зв’язок з членами родин вихованців педагоги здійснювали через електронну пошту, Viber, Facebook, де розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку.

          В наступному начальному році необхідно організацію роботи з батьками  націлювати на підвищення психолого-педагогічної культури батьків; приділяти належну увагу вивченню виховного потенціалу сімей та використання його результатів для більш ефективного впливу на проблемні моменти у вихованні дітей.  

Щоб визначити дітей, які потребують державної допомоги, вихователь закладу дошкільної освіти насамперед проводить бесіди з членами родин вихованців,  обстеження умов життя й виховання дитини.

Протягом 2023-2024 навчального року в закладі освіти виховувалися наступні категорії дітей: діти, чиї батьки виконують або виконували свій службовий обов’язок в зоні бойових дій - 1 дітей, з багатодітних сімей - 4 дітей,  з малозабезпечених сімей – 1 дітей, діти  внутрішньо переміщені особи – 0.

Адміністрація закладу  систематично здійснює просвітницьку роботу серед батьків дітей соціально незахищених категорій про їх права, надає їм консультативну допомогу з питань оформлення  необхідних документів, матеріальну підтримку вихованцям  пільгового контингенту.

 

  1. Аналіз організації харчування.

      У зв’язку з воєнним станом в країні, та здійснення навчально-виховного процесу в режимі онлайн, організація харчування дітей в закладі дошкільної освіти не здійснюється.

 

  1. Аналіз медичного обслуговування.

У закладі є медичний кабінет. В наявності шафа медична для зберігання ліків, ваги, ростомір, асортимент ліків, який  відповідає нормативним вимогам  для надання першої долікарської допомоги. Також постійно в наявності є запас дезінфікуючих засобів.

Директор закладу за відсутності сестри медичної старшої (у зв’язку з воєнним станом  в країні), вчасно складає графік проходження медоглядів працівників  та контролює його виконання (1 раз  у 6 місяців). У медичному кабінеті в інформаційному медичному куточку протягом року систематично розміщуються санбюлетні різної тематики.  Щомісячно на нарадах при директору, обговорюються питання результатів медико-педагогічного контролю за станом здоров’я, нервово-психічного та фізичного розвитку дітей. 

      

  1. Результати роботи щодо укріплення

матеріально - технічної бази.

            Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти протягом 2023-2024 н.р. знаходилося на належному рівні. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Освітнє середовище  наповнено відповідно до «Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти» (наказ МОН від 19.12.2017 № 1633).         

         На виконання листа ДСНС України від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»  нажаль в підвальному приміщенні закладу немає можливості облаштувати тимчасове укриття для захисту вихованців та працівників у разі небезпеки (повітряна тривога, артобстріл тощо).

          КЗ «Улянівський ЗДО» має:

  • медичний кабінет;
  • кабінети директора, завідувача господарства;
  • харчоблок;
  • пральну кімнату;
  • комору та льох;
  • групове приміщення;
  • ігровий майданчик.

         У склад групових приміщень входять: ігрова кімната, роздягальня, спальня, кімната для умивання, туалет. Інтер’єр різновікової групи відповідає її профілю, відрізняється своїм стилем. Педагоги використовують в оформленні панно, різнопланові композиції, виставки-презентації, фото композиції. Групові кімнати устатковані необхідними дитячими меблями, які відповідають санітарно-гігієнічним, естетичним вимогам. У роздягальні різновікової групи розміщені фотостенди, інформаційні куточки для батьків, виставки  дитячих робіт.

                У заклад наявні технічні засоби навчання. Дошкільний заклад має 2 ноутбуки, 1 принтер, музичний  центр, підключення до мережі Інтернет.

                     Територію закладу прикрашають яскраві квітники, клумби, казкові декоративні споруди з автомобільних покришок та інших матеріалів.                                  Протягом 2023-2024 н.р. розвиток матеріально-технічної бази КЗ «Улянівський ЗДО» здійснювався за рахунок фінансування Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області. Було здійснено закупівлю: будівельних матеріалів – вапно, фарби для ремонту приміщень. Здійснено ремонт у котельні закладу  оштукатурювання стін та заливка підлоги бетоном, оштукатурювання та укріплення стін господарського приміщення закладу, частковий ремонт цоколю будівлі закладу, укріплення та оштукатурювання стіни підвального приміщення. На території закладу видалено аварійні дерева. А також було завезено вугілля і дрова.

Для зміцнення матеріально-технічної бази в ЗДО були проведені такі заходи: напередодні нового навчального року проведено косметичний ремонт групових приміщень; проведено косметичний ремонт харчоблоку, пральні, коридору. Залишились проблемні питання, які необхідно вирішити: провести благоустрій території: фарбування огорожі  ігрового  майданчику. Утримання та влаштування будівлі на території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання закладів дошкільної освіти.

Технічний стан будівлі задовільний.

Територія закладу  повністю огороджена. Прибирання майданчиків і всієї території дошкільного закладу здійснюється щоденно. За потребою здійснюється викос трави, обрізка кущів, сушнику. Сміття прибирається у смітники та вивозиться по мірі заповнення.

  1. Робота з питань охорони праці.

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», адміністрація закладу спільно с профспілковим комітетом продовжували працювати над  реалізацією завдань державної політики в галузі охорони праці. Протягом року директором Булан А.М., завідувачем господарства Сіренко Т.А. регулярно і своєчасно здійснювався систематичний контроль за дотриманням вимог охорони праці, ТБ, ППБ, наявності інструкцій на робочих місцях та біля технологічно-побутового обладнання,  за проведенням планових інструктажів та навчання з ОП, ТБ та ППБ зі всіма працівниками закладу, з працівниками, що відносяться до І групи з електробезпеки, за проведенням позапланових цільових інструктажів; обстеженням  технічного стану  будівлі, тимчасового укриття, обладнання, дитячого  ігрового майданчика, за технічним станом технологічного обладнання, вогнегасників; своєчасним проходженням працівниками медичного огляду; організацією ЦЗ, виконання інструкцій щодо дій персоналу у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій тощо. Дане питання систематично розглядалося на  виробничих нарадах, загальних зборах членів трудового колективу.

 У жовтні 2023р., травні 2024 року був проведений  Тиждень безпеки дитини. У  Viber педагоги закладу надавали батькам вихованців консультативну допомогу з питань ОбЖД, на сайті ЗДО були розміщені інформаційно-просвітницькі матеріали відповідної тематики.

Також ЗДО забезпечений засобами індивідуального захисту та первинними засобами пожежогасіння. В наявності  пожежний щит з обладнанням, 5 вогнегасників. Плани евакуації на випадок пожежі знаходиться на видному місці.

На  основі нормативних документів у дитячому садку розроблені інструкції з ОП для працівників різних категорій. Один раз у три роки  вони здають заліки по їх виконанню  та  дотриманню інструкцій по охороні життя і здоров’я дітей.  Також комісією, яка призначається наказом по ЗДО, складаються акти обстеження основної будівлі і споруд, приміщень, прогулянкових майданчиків, ігрового обладнання.

У дошкільному закладі є план евакуації дітей та працівників на випадок надзвичайної ситуації. Наказами директора призначено відповідальних осіб з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони життя і здоров’я дітей.

Водночас основною проблемою з охорони праці залишається питання фінансування. Відсутність належного фінансування заходів з охорони праці не дозволяє повноцінно виконувати вимоги чинного законодавства з охорони праці.

  1. Аналіз заходів щодо охорони життя і здоров’я дітей та запобіганню дитячого травматизму

За результатами внутрішнього контролю за станом роботи з охорони життя та здоров’я дітей, запобігання дитячого травматизму в закладі дошкільної освіти було зроблено наступне:

  • систематично проводились інструктажі працівників ЗДО;
  • забезпечено санітарно-гігієнічні умови в групі (достатнє освітлення, відповідність меблів зросту дітей, провітрювання приміщень, вологе прибирання);
  • випускались  інформаційні листи для батьків з питань охорони життя і здоров’я дітей;
  • поповнювалось інформаційно-методичне забезпечення з таких розділів як: перша медична допомога, дії у разі повітряної тривоги, дорожньо-транспортний травматизм,  інфекційні хвороби, небезпечні предмети, пожежна безпека, безпека в побуті, особиста гігієна та здоровий спосіб життя, безпека життєдіяльності під час відпочинку в літній період;

Вжиті заходи щодо запобігання дитячого травматизму:

         Робота з педагогами:

З метою запобігання нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного вихованця систематично проводилися інструктажі.

Робота з батьками: проводились онлайн-консультації у соціальних мережа,  пам’ятки,  батьки залучались до виставок  дитячих малюнків, поробок.

 

                                 XIV. Загальні висновки.

Протягом року робота колективу закладу дошкільної освіти велася на достатньому рівні: процес освітньо-виховної роботи проходив згідно вимог нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для дітей «Дитина». Проводилася робота щодо вдосконалення методичної роботи з педагогічними кадрами: створення умов для активізації творчого потенціалу та професійної активності педагогів, впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій щодо удосконалення професійних якостей та підвищення кваліфікації вихователів.

 Треба відзначити, що в зв’язку з введенням воєнного стану, запланована робота закладу не була виконана в повному обсязі.

Пріоритетними напрямками у сфері матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності залишається обладнання і оснащення педагогічного процесу, методичної та фізкультурно-оздоровчої бази.

Зауважень по роботі ЗДО та його керівника протягом року не зареєстровано. Конфліктних ситуацій  в закладі не було.

Адміністрація закладу завжди намагається знаходити спільну мову з працівниками та батьками вихованців дитячого садка, компромісні рішення під час розв’язання конфліктних ситуацій.

           Виходячи з вищенаведеної інформації, роботу закладу дошкільної освіти КЗ «Улянівський ЗДО» за 2023-2024 рік вважаю задовільною.

Логін: *

Пароль: *